MERRY X-MAS & BEST WISHES FROM ME

Jeetje, wat een veelbewogen jaar hebben we achter de rug. 

2020 bracht ons een pandemie, waardoor er veel mensen ernstig ziek zijn (geworden) en waaraan we mensen heen hebben moeten laten gaan, omdat de strijd tegen corona hen niet geholpen heeft. Ik ben door corona mijn lieve opa verloren. 

Dit is niet het enigste, corona heeft ons zo veel beïnvloed dit jaar op verschillende gebieden...

Nu we weer in lockdown zijn tot en met 19 januari, staat heel Nederland (weer) op z'n kop.

Er zijn mensen hier in Nederland die corona een grote onzin vinden, konden we allemaal wel horen op de persconferentie van Rutte in het torenkamertje. 

Kan me hier zo kwaad om maken, ze zien niet in wat het met heel ons land doet.

Maar me boos maken om iets dat ik niet kan veranderen levert me eigenlijk alleen maar ellende op, dus ik laat dat los. Neemt natuurlijk niet weg dat ik het echt belachelijk vind.

Door de corona en nu weer de lockdown heeft de zorg het nog steeds mega druk, zijn veel mensen hun baan verloren, school online volgen wat sommigen fijn vinden, maar anderen absoluut niet. Dat ouders nu opvang zijn geworden van hun kinderen, terwijl men thuis gewoon moet werken. Corona geeft alleen maar chaos.

Hopelijk is dat vaccin gauw te verkrijgen en kunnen we ingeënt worden en wordt langzaam aan alles weer een beetje normaal, wat denk ik wel lang zal duren.

 

Gedurende het afgelopen jaar was de weg vinden niet makkelijk voor me, ook dit jaar had mijn pad weer veel hobbels. Ondanks dit blijf ik mezelf, en ben ik juist meer voor mezelf op gaan komen, als dingen niet lekker lopen of dingen onduidelijk zijn. Even lekker met Bob, mijn lieve knuffelbeertje knuffelen is zo fijn. Op naar een nieuwe start in het nieuwe jaar. 

Gelukkig heb ik sinds de zomervakantie dit jaar ambulante begeleiding thuis, en dit is zo prettig. Hierdoor ben ik veel steviger in mijn schoenen gaan staan en heb ik dingen op orde die ik zelf niet goed op orde kreeg. 

Ook kan ik in januari al beginnen met de behandelingen voor mijn spieren en het spasme, dit is echt een hele opluchting. Zou zo fijn zijn als dit me kan helpen.

Ik hoop dat jullie (en jullie familie) nog gezond zijn, en zeker ook gezond blijven!

 

Voor nu wil ik jullie ondanks heel de situatie hele prettige kerstdagen wensen en alvast alle goeds voor in het nieuwe jaar!

Stay safe & and you will hear from me in 2021!

 

Liefss, Lein!

 

Reactie schrijven

Commentaren: 10
  • #1

    Birgit (zaterdag, 19 december 2020 21:49)

    Lieve bikkel,
    Weer een mooi stukje geschreven�❤️!!
    Geniet even van de vakantie, neem je rust en geniet van de kleine dingen!!
    Xxx❤️�

  • #2

    Jacqueline Elferink (zaterdag, 19 december 2020 22:27)

    Respect heb ik voor je. Hoop dat 2021 een mooi jaar wordt voor jou en je familie.

  • #3

    Judith (zaterdag, 19 december 2020 22:38)

    Lien,

    Ik wens je een mooi, hoopvol, gezond, rustig en liefdevol jaar!
    Laten we 2020 snel achter ons laten en vooruit kijken..
    Nieuw ronde nieuwe kansen!

    Zorg goed voor jezelf en wees trots op wie je bent en wat en hoe je het doet!
    X

  • #4

    judith trouwborst (zaterdag, 19 december 2020 22:39)

    Bedoel natuurlijk LEIN!!!!

  • #5

    Jessica vd watering (zondag, 20 december 2020 08:50)

    Voor jullie ook fijne dagen ondanks alles. Hoop dat 2021 een goed jaar voor je mag worden. X

  • #6

    Marga Piederiet (zondag, 20 december 2020 09:51)

    Lieve Marjolein wat goed beschreven. En wat mooi hoe jij naar jezelf kijkt wat ben jij gegroeid. Ik hoop dat 2021 jou brengt wat je er van verwacht. Samen met je lieve ouders en broer wens ik je fijne dagen ❤�

  • #7

    Ivana Kavelaars (zondag, 20 december 2020 10:54)

    Wat een mooi stukje weer meid! Fijne dagen en veel goeds in 2021! ♥️

  • #8

    Ad Bervoets (zondag, 20 december 2020 11:13)

    Mooi geschreven Marjolein!
    Op naar een goed 2021!�
    Fijne feestdagen, ook voor de andere Traatjes!�

  • #9

    Junci (zondag, 20 december 2020 13:38)

    Zo trots op jou!! Nu lekker rusten deze vakantie en fijne feestdagen toegewenst voor jou en je familie❤❤

  • #10

    Johan Traa (maandag, 21 december 2020 10:57)

    Weer mooi beschreven, Marrie !
    Love you.
    We gaan er een mooi 2021 van maken met z'n allen !
    x papa