Laatste update van 2018!

Hee lieve volgers,

Ik ben terug van weg geweest met alweer de allerlaatste blog van dit jaar!

 

Ik ben weer druk met school geweest, en gelukkig nu weer even rust. 

De opleiding bevalt me nog steeds super goed, en ik vind het leuk!

Kerst is weer voorbij, en het nieuwe jaar is in zicht. 

 

Ik heb dus een video gemaakt. Mocht je het nou leuk vinden om deze te kijken, volg en check dan even mijn livelifelein Instagram, daar kun je de video bekijken bij mijn IGTV

 https://www.instagram.com/tv/Br-bk8Po_fA/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=vg7m6iijbuti 

 

Voor degene die liever mijn update lezen.

Wat ik jullie wil zeggen is dat ik jullie enorm dankbaar ben voor jullie positiviteit de afgelopen maanden.

In mei ben ik begonnen met mijn blog.  Het voelt alsof het pas 3 maanden geleden is dat ik ben begonnen met bloggen.

Ik vond het een hele stap om hiermee te gaan beginnen omdat het een beetje buiten mijn comfort zone was. Je geeft jezelf eigenlijk bloot op internet, wat toch wel een beetje raar is als je er over na denkt.

Ik heb het toch gedaan, en ik ben er hartstikke blij mee.

Jullie waren zo enthousiast over het feit dat ik dit ben gaan doen, ik kreeg veel, heel veel reacties. Al jullie reacties (liefde) hebben mij goed gedaan en hierdoor is het stapje naar het accepteren van mijn hersenletsel een beetje kleiner geworden.

Super bedankt allemaal!

 

Dat 2019 voor jullie een heel mooi en spetterend nieuw jaar mag worden!

 

Tot volgend jaar!

LIEFSS!

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Mama (zaterdag, 29 december 2018 16:25)

    Toppertje! Trots op jou
    Je hebt het afgelopen jaar keihard gewerkt.
    Ik wens je een heel mooi, fijn, gezond en sprankelend 2019 toe!
    Veel liefs xxx